2009. október 17., szombat

Fel

Mi tagadás... rákattantam a 3D-re! Nem is próbálom e kattanást elnyomni, egy szimpatikus pattogatott kukorica társaságában megnyitás után teszteltem a Sugár mozi, e héttől üzemelő 3D-s termét. A terem is, a film is rendben van.
3D-s alanyommá a Fel! című amerikai animációs filmet választottam. Nem bántam meg.
Tökéletes antihősnek látszó, nagyon szemüveges és nagyon süket, ám sípoló hallókészülékkel bíró vén trotty és egy szerencsétlenkedő pufók gyerek a főszereplő. A repülőházzal való kalandozásuk során még hozzájuk szegődik egy kerekded beszélő kutya és egy, fenyegetésként fújtató, nyakigláb és nagyon színes, hatalmas madár is. E madár nemcsak a csokoládét nyeldekli, hanem egyéb tárgyakat is, mint például Fredricksen bá' gurulós botját is. Na ezt azért kiöklendezi.
Képtelen képes kalandjaik során az antihősök és nem barátok, hősökké és jó barátokká avanzsálnak.
Jó szórakozást!

5 megjegyzés:

  1. Én tudod mit néznék meg? A két nő egy receptet :)

    VálaszTörlés
  2. Eljött az én időm! Sztár leszek!

    VálaszTörlés
  3. ZincyKa,
    két nő egy recept? :D

    Lucifer,
    én is arra gondoltam, hogy jó irányba mennek a dolgok... :D Nincs minden veszve az évtizedek szaporodásával! Felkapom a járókeretemet majd és irány a kaland!

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, szeretem az ilyen jó kis sztorikat filmen, mit tegyek.
    Lucifer, a Két nő egy receptben szeretnél sztár lenni? :::)))

    VálaszTörlés
  5. Lucifert feltétlenül meg kell főzni! :D

    VálaszTörlés