2010. április 3., szombat

Diana Krall

11 megjegyzés:

  1. Egyfajta hangulathoz jól illik ez a zene meg ez a szőke baba.

    VálaszTörlés
  2. Ez a zene nekem nem jön be, de nyilván ettől én leszek szegényebb. :(

    Off.
    http://marvingalaxisa.blogspot.com/2009/11/nemzetkozi-osszehasonlito.html

    VálaszTörlés
  3. Ujjam az egéren mindhiába kopik
    nincsen új beírás, izgalmas topik :)

    VálaszTörlés
  4. :)
    Nincs kedvem most hozzá.
    De szívesen olvasom a kedvenc bloggereimet.

    VálaszTörlés
  5. Marvin, jó bejegyzés, amit küldtél!

    VálaszTörlés
  6. Mi ez a sűrű kampánycsend itt?

    VálaszTörlés
  7. Dógom vót, csalódott vótam, meg ilyenek.

    VálaszTörlés
  8. Van dógom... ezt nem Róbert Gida mondta?

    Csalódott? Csak nem a választások miatt? Te még reménykedtél?

    Terndóval mi ma már a kolbászból font kerítést reggeliztük, bár kissé óvatosan, mert félő, hogy valójában szögesdrót, és a torkunkon akad.

    VálaszTörlés
  9. Lehet, hogy Gida is mondta, de én is szoktam mondani. :)

    Privátilag vótam inkább csalódott. Választásilag inkább enervált, dühös meg isten nyila.


    Érdekes reggeli. Vashiányotok van? :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem ráadásul igen. Gondolod, hogy a szavazók csak nekem akartak jót?

    A privát csalódás se jó, de tán nem tart évtizedekig a kiheverése. Mindenesetre jobbulást!

    VálaszTörlés
  11. :) Hát gondolom csak jót akartak. A magyar már csak olyan: mindent megtesz a szomszéd élő tehenéért, hogy átsegítse a túlvilágra.

    Á, semmi, sokáig nem tökölök vele. Úgyis jön a következő... csalódás. :D

    VálaszTörlés