2009. december 31., csütörtök

BÚÉK!


PS: Szegény Cserháti Zsuzsa...

9 megjegyzés:

  1. Boldog Új Évet Kívánok! Jó mulatozást!

    VálaszTörlés
  2. Boldog új évet, Kaktuszka!

    VálaszTörlés
  3. Vidám estét és új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  4. A bécsi újévi koncert werkfilmjében, ahol a monstre előkészületeket mutatták be sorra, a 30 ezer szál virággal való teremdíszítést, a takarítást, a jelmezek varrását, a villanyszerelést... egyszercsak elkezdik játszani Strausstól a "Bécsi bonbont" és fantasztikus ügyeskezű cukrászok közben elképesztő finomságokat, igazi műremekek-sorozatot formálnak, csokoládéból, fondantból... Vércukrom halálos döfést kapott! De gondoltam közben a tiedére is!:)) Remélem, te sem úsztad meg! :)

    VálaszTörlés
  5. De kár ezért a nőért! Művészeténél csak az önpusztítása volt nagyobb. Igazi magyar sors.

    VálaszTörlés
  6. Az én vércukrom folyamatos veszélyben van. Semmiféle műremeknek nem tudok ellenállni!

    Igen, kár Cserháti Zsuzsáért, sok adottsága volt a sikerhez, mégsem lett pozitív az életszaldó.

    VálaszTörlés
  7. Tanulj tőlem! Én ellestem Oscar Wilde nagy titkát és azóta "mindennek ellent tudok állni, csak a kísértésnek nem" :)

    VálaszTörlés
  8. Oscar Wilddal mindig is szimpatizáltam!

    VálaszTörlés