2010. július 2., péntek

Felhős, strandos nap




Ma strandon voltam, a Palatinuson. Nagyjából előző életemben lehettem itt utoljára, tehát vagy 30 éve. Azóta a vécében nem változott semmi, vécépapír, szappan nincs. Műanyag "óra" belépő van, csak hogy csíkot hagyjon a karon, ha megsüt a nap, mert amúgy semmire sem jó. Az öltözőszekrények is ugyanazok lehetnek mint 30 éve vagy régebb óta.
A medencék fejlődtek, van élménymedence, ami mindenféle csalafinta masszázsokat, vízsugarakat, csobogókat rejt. A strandmedencében nagy átlátszó fóliagömb gurul a vizen. Benne ember próbál vizen járni, de többnyire pofára esik. Valami cipzáron juthat a gömb belsejébe és a gömbben közlekedik a strandolók között.
A hullámmedencét most is élveztem, a benyelt víz kissé emelte az adrenalinszintemet.
A felhők gyönyörűen habosodtak, mint 30 és 300 000 és 3 000 000 éve. Igaz, az utóbbi kettőnél nem voltam jelen.
Jó bámulni a felhőket. Bár ehhez strand sem kell.
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. (Szép ez a fényküllőzés a felhők mögül.:))

    Hogy meg tudnak maradni bizonyos emlékek! :) Amikor az embernek a hullámfürdőben orrába csapott a klóros vízből egy nyeletnyi... hibátlanul fel tudom idézni az ízét. Meg a kínt, amikor kiderült, hogy a budiban nincs papír... És mégis, milyen jó volt strandra járni, leégni pecsenyepirosra, mit se tudni bőrrák-veszélyről és rendszerváltozásról!

    VálaszTörlés
  3. Ja igen, a pecsenyeszínt is beszereztem. :)

    VálaszTörlés