2010. július 20., kedd

Orbán nem kívánatos?

Washington Post: Orbán ismét nemkívánatos személlyé válhat - írja a HVG (is).
Azt nem értem, mitől volt kívánatos? A kívánatosnak látáshoz valami egészen beszűkült tudatállapot és az eddigi "teljesítményének" teljes figyelmen kívül hagyása szükségeltetik. Magyarul struccpolitika és ostobaság.
Na de isszuk még az ostobaság és a struccpolitika össznépi játékának levét egy jó darabig.
Természetesen egyre rosszabb lesz uralmuk alatt, de megszavaztuk maguknak, igazán kiérdemeltük. (Azért én kikérem magamnak.)
Idővel vagy felnövünk vagy maradunk hülye gyerekek országa, Spongya Bob szóvivővel.

2 megjegyzés:

  1. A Miniszterelnök Úr igenis kívánatos!!! - nyilatkozta a Szóvivő. - Derékig benne vagyok én is a seggében naponta és bízvást kijelentehetm, hogy mennyei kéjt jelent mind nekem, mind a pénztárcámnak.

    VálaszTörlés
  2. Ó, hacsak így nem! Köszi, hogy megnyugtattál.

    VálaszTörlés