2010. február 28., vasárnap

Civil Mozgalom - talán kezdenek látszani

Jelenlegi ismereteim alapján Magyarország politikai, közérzeti klímájának jót tenne a Civil Mozgalom parlamenti jelenléte. Az a benyomásom, hogy Seres Mária, alias Civil Mozgalom pozitívan inspirálhatná a mérgezett hangulatot, a keszekusza folyamatokat.

Seres Mária (Civil Mozgalom) az ATV-ben: itt.
Ma, február 28-án este a TV2-ben szintén ismerkedhetünk a szervezet elképzelésivel.
Végre, látszanak a médiában!

Kopogtatócédula gyűjtőhelyek: itt.

18 megjegyzés:

  1. Te tényleg aktivista vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Családilag három kopogtatót átadtunk a képviselőjelöltünknek. :)

    VálaszTörlés
  3. Marvin, hogy hogy tényleg? Igen, legalább blogilag aktivizáltam magam.

    Kósza, remek!

    VálaszTörlés
  4. Én sem álltam meg, hogy szó nélkül hagyjam őket:
    http://bogaar.freeblog.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó, téged sokan látogatnak!
    Engem is bosszant, hogy eddig szinte nem is említették őket a választások kapcsán. Bezzeg, ha a Magyarok tegezei vagy ki az isten kijön a kertkapun arról minden irányból van tudósítás.

    VálaszTörlés
  6. És még egy lelkes támogató a családból:
    http://bogarantyu.blogspot.com/2010/02/politizalok.html

    VálaszTörlés
  7. Kósza, ebből lesz valami, ha már ennyien elővettük a fáradságos öntudatunkat... :)
    Jól van, jól van, te is klassz vagy, Trendo! :D

    VálaszTörlés
  8. Én szeretném, hogy a 2014-es parlamentbe bekerüljenek. Addig meg építkezzenek, váljanak ismertté.

    VálaszTörlés
  9. Én már a mostaniban is szívesen látnám őket.
    Szerinted nincs rá esély?

    VálaszTörlés
  10. Na mostan én máma elcaplattam a tőlem igen távoleső Népfürdő utcába, valahogy beküzdöttem magam egy zárt lépcsőházba, hogy bedobjam a Civil jelölt postaládikójába a cetlimet. Ugyanis ez van megjelölve gyűjtőhelynek.
    Párom lelemebajosozott, hogy kidobtam az ablakon, és miért nem az LMP-nek adtam, ha már... mert nekik legalább vannak esélyeik. Mondtam én erre, hogy azért, mert én nem érek rá gondolkodni, és a Kaktuszka megmondta, hogy nekik kell leadni, és akkor én nekik leadtam.
    Különben is, adja ő le az LMP-nek, és akkor elmondhatjuk, hogy mi igazán megtettük a magunkét, de persze nem fogja, mert kitölteni is lusta, pedig azt lassan már minden utcasarkon gyűjtik.

    Az ember azért tart nagy és bölcs Kaktuszkákat (a hülyébbje Hitlereket, Rákosikat vagy Viktorokat), hogy megmondja, mit köll tenni, és akkor legalább nem kell törnünk az amúgy is leterhelt fejünket.

    VálaszTörlés
  11. Úristen, Malvina, te ne rakjál ilyen nagy felelősséget rám! :)
    Amúgy nagyon hősies és rendes vagy, remélem nem vittelek be az erdőbe. Bár ott most már szép hóvirágok, lassan ibolyák is lesznek, úgyhogy ott sem járunk rosszul. :D

    VálaszTörlés
  12. A Malvina, az egy másik blogger :)

    Jó, ha erdőbe vittél, majd szedek hóvirágot, vagy később ibolyát.

    A felelősség pedig mindenképpen az enyém, de olyan jó másra fogni!

    VálaszTörlés
  13. A Malvina az az illető, aki miatt elkezdtem háromfelé menekülni, szóval kéretik nem összekeverni, ha lehet...

    VálaszTörlés
  14. Te jó ég, talán Lucifert olvastam és ott ragadt a fejembe Malvina neve! Bocsánat! Nem vagytok összekeverhetők személyiségileg egyáltalán! Malvina - bár vág az esze - rettenetes személyiség, kiütést is kapok tőle.

    Marvin viszont egy kedves-okos nő! :)
    Marvin, Marvin, Marvin!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jól esik! :)

    De nem köll az én hiúságomat, gőgömet tovább hizlalni, elég kövérek már amúgy is.

    VálaszTörlés
  16. Off. Ma egy világvégi 68-as buszon zötyögtem, Kozma utca, Újhegyi út, meg mittodmén, valami kertváros is... oszt arra gondoltam, biztos erre lakik valahol a Kaktuszka.

    VálaszTörlés
  17. Marvin, tovább nem hízlalom!

    Kék Paripa, arra csak akkor megyek, ha a temető az úticél. Szerencsére nem ott lakom.

    VálaszTörlés