2010. február 25., csütörtök

Lazuljunk, guruljunk, zenéljünk

15 megjegyzés:

  1. Ez nálam is fent van valahol :)

    Odavagyok a Quimby-ért. Ráadásul ez a klipp a legjobb adriai élményeket idézi fel, meggyőződésem, hogy valamelyik Kvarner-öbölbeli szigeten készült, leginkább Cres-re tippelnék. Ugyanis ott épp ilyen minden, még az autós feeling is!

    VálaszTörlés
  2. Nálad is fenn van? Elkerülte a figyelmemet. Nagyon klassz dal és klipp. :)

    VálaszTörlés
  3. Valamikor tavaly ősszel tettem fel, és akkor Te még nem jártál hozzám.

    VálaszTörlés
  4. Na nézd csak, milyen szórakozott vagyok. Tényleg nincs fent! Ugyanis sokáig gondoltam rá, hogy felteszem, s végül el is hittem, hogy feltettem, s mint ki jól végezte dolgát, el is felejtkeztem róla. Na de Te most bepótoltad :)

    VálaszTörlés
  5. Egy időben a wiw-es profilomban tényleg ez a klipp szerepelt, aztán átváltottam Budapest Bárra...

    VálaszTörlés
  6. Olyan a Quimby, mint a vérnyomásom.Mindig fenn van. :)

    VálaszTörlés
  7. Marvin, akkor ezt tisztáztuk :)

    Trendo, a Qiumby jön le a szerpentinen, remélem a vérnyomásod is. Ha nem, akkor sajnos lehet, hogy sótlanabb életre kell átállnod, viszont a fokhagymát nyomathatod dögivel. :)

    VálaszTörlés
  8. Fent van a vérnyomás, dübörög a szív,
    Kőbánya-Újhegyen most minden proli szív
    Leszarom, hogy tekertek a szerpentinen,
    Megitta a drogos csaj a terpentinem

    Depi és a Gipszmajmok

    VálaszTörlés
  9. Ez nem is Quimby! Hanem Depi és a Gipszmajmok! Egy punk-metal banda. Nagyon durvák!

    VálaszTörlés
  10. Sehol új bejegyzés,
    sehol egy új poszt.
    Kaktuszka magától
    minket megfoszt :)

    VálaszTörlés
  11. Lehet, hogy csendes sarokban
    a Háború és békét olvassa talán?
    Reptéri tranzitban egy jegyet szorongat?
    S úticélja portugál, spanyol, katalán?
    Maga mögött hagyja e rút magyar telet,
    és új bejegyzés írni boldogan feled?

    VálaszTörlés
  12. Trendo,
    még szerencse, hogy nem írtam semmit.
    Kedves kommented nélkül, szomorúbb lenne a vasárnap. :)

    VálaszTörlés
  13. Azért ebből nem csinálunk rendszert! Mármint hogy én dolgozok helyetted! :))))

    VálaszTörlés
  14. De csináljunk rendszert! Te vagy a szófűzés szakértője, tehát a tiéd a munka oroszlánrésze! Márpedig! :D

    VálaszTörlés