2010. február 12., péntek

Higgadj le, magyar!


Trendo emlegette és kért emlékeket. Egyrészt emiatt tettem fel ezt a képet, másrészt, mert gyakran frusztrálnak azzal, milyen rosszul élünk. Olyan rosszul mint a II. világháborúban/után. Hát kérem szépen. A kép 1942. januárjában készült. Az egyik szülőm ürgét evett, a másik földkunyhóban lakott. Nagyanyám szénnel kente be az arcát oroszok elleni "védelemként". Nagyapámnak repesz lőtte ki a fél szemét. A "gyerekcipőt" nézve, nem valószínű, hogy devizahitelre vett volna a család autót, lakást. Ó, hát innen nézve, a panellakás: királyi palota. Szóval, nyugodj már le ember. Van frusztráció, meg visszaesés, nem mondom, de én 'aszondom', úgy globál, itt, Magyarországon soha nem éltünk még ilyen jól.
Aki ma, a soha nem éltünk mantrát mondogatja, az... utazzon má' kicsit vissza az időben. Ha csak nem király, vagy arisztrokrata volt az őse, akkor belegebedt az életbe, ha meg király volt, a méregbe vagy a merényletbe.
Higgadj le, magyar.
Posted by Picasa

6 megjegyzés:

  1. Pfű...
    Hát ebben is van valami.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, tökre lehiggadtam. ::)) (Bár asszem nem is voltam feldúlva. :D)

    VálaszTörlés
  3. Marvin, még, hogy valami? Végül is csak a lényeg.
    :)
    Zinczyka, nem is neked szólt, neked jó az arányérzéked, még akkor is, ha fel vagy dúlva. :)
    Kósza, :)

    VálaszTörlés
  4. Kinézek a házgyári lakás ablakán. A külvárosi panel lakótelep parkolójában az Opelok, Suzukik, Daewook mellett áll Volvó, Mercedes, és sok Ford meg Toyota.Általában újszerű, néhány éves verdák.
    Trabantot, Zsigulit egy darabot se látok. Nem mintha hiányoznának...

    VálaszTörlés
  5. Igen, ezen a paneles előítéleten én szoktam tűnődni, a rengeteg autó alig fér a házak közt, és nem lepusztult autók.

    VálaszTörlés