2010. február 5., péntek

Nesze Neked, Trendo!

Jelentem a minap mintát vettem Ziláék csokiskekszes tortájából. A piskótán vaniliakrém csokiskeksz darabokkal, s a világújdonság tortán: a tejszínhab alatt, a vaniliakrémben üreg, ami csokis-mogyorókrémes töltelékkel töltetett fel. Fél szelet esett jól, a teljes szelet a töménység miatt sok. Finom, de tömény.
A tortareszelékes hab alatt, a szeletemen, egy oda nem illő valamit találtam, egy cetlit január 29-ei dátummal. Folt esett a Zila néven. Le vagyok sújtva. Ugyanakkor fel vagyok hízlalva.
Posted by Picasa

9 megjegyzés:

  1. Ez már durva volt! Odavánszorogtam a gyógyszeres fiókhoz és bevettem két szem Diaprelt... :))))De megállj! Minden "jótett" elnyeri méltó büntetését!

    Ps. Okosodik a Google randomja! Umoody a kontrollszó! Vagyis Ziláék újmódi tortájára célzott...A Nagy Testvér figyel!

    VálaszTörlés
  2. Há-há-há-hááá, akkor érdemes volt ágyuval lőni a kék madárra. :))))

    A figyelmet köszönjük.

    VálaszTörlés
  3. Mint kultúristának, küldöm személyre szabott bejegyzésemet Neked a blogomon!

    Kontrollszó: sennia (lehet, hogy szenya vagyok?:)

    VálaszTörlés
  4. Igen, lehet, hogy szenya vagy, Trendi, akárcsak én! :)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk minden hely tönkre megy, mire végre divatba jön és kezd igazán jól menni a szekér. Ahelyett, hogy még kínosabban vigyáznának a nehezen kivívott jó renomére, elkezdenek lezserkedni, slamposak, trehányak lesznek, nemtörődömök. Vajon miért?

    VálaszTörlés
  6. Egyelőre a véletlen baleset kategóriájába soroltam a malőrt.

    VálaszTörlés
  7. Ez egy valóban véletlen, de súlyos baleset volt részünkről.

    Természetesen az a célunk, hogy mindig magas minőséget kínáljunk vendégeinknek. Nem szeretnénk semmit sem eltrehánykodni. A hibáinkat igyekszünk mindig kijavítani.

    Örülök, hogy nem szegte kedvét az eset, eljött a Tesztcsapat zsűrizésére is!

    VálaszTörlés
  8. Meglepődtem, de mindenkivel előfordulhat baleset. Előtte sok pozitív tapasztalatom volt - és látva édesapja mindig újat kereső, kreatív hozzáállását - biztosan a továbbiakban is lesz. :)

    VálaszTörlés
  9. További tapasztalatok: http://cafetours.blogspot.com/search/label/Zila

    VálaszTörlés